atonement

atonement

7.17.2015

Εσωτερικός Μονόλογος

     Αν κάποια στιγμή έρθεις να μου μιλήσεις δε θα φύγω θα κάτσω να σε ακούσω .....όχι μόνο για όσα έχουμε περάσει πολλά μαζί αλλά γιατί πάντα θα είσαι ένα κομμάτι μου ! Ένα κομμάτι που δε θέλω να χάσω γιατί με κάνει καλύτερη σαν άνθρωπο! Με κάνεις καλύτερη γιατί μέσα από αυτό νιώθω πως ένα μέρος του εαυτού μου ωριμάζει και δε σκέφτεται όπως παλιά !Σ ευχαριστώ που δε με παραμέρισες , που δε με ξέχασες κι απλά με άκουσες !
    Ίσως αυτό που περάσαμε με έκανε λίγο πιο δυνατή , στο να ξεχωρίζω τι είναι καλό για μένα και αποφάσισα να μην συμβιβαστώ με κάτι λιγότερο από αυτό που μου αξίζει . Δε λέω πως ήσουν λίγος ούτε και θέλω να σε μειώσω απλά δεν ήσουν ο κατάλληλος ! Κι αυτό που αναρωτιόμαστε αν υπάρχει, νομίζω πως για τον καθένα είναι διαφορετικός . Εγώ σε σένα αγάπησα τα πάντα και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι παραπάνω , πιο πολύ όμως σ αγαπώ τώρα που ξέρω πως νοιάζεσαι για μένα κι έχουμε αυτή την υπέροχη σχέση που βασίζεται μόνο στη φιλία ! Γι αυτό δε θέλω να σε χάσω γιατί ενώ σου είπα αυτά που αισθανόμουν εσύ δεν έτρεξες !



No comments: